Potek kulturnega dneva

4-5 šolskih ur

Izbrana predstava, razgovor, ustvarjalne delavnice in zaključek.

Kulturni dan se začne zjutraj s predstavo, ki traja eno šolsko uro.

Po predstavi sledi razgovor in napoved delavnice s prikazom enostavnih načinov, kako lahko učenci iz odpadnih materialov ustvarjajo.

Po odmoru nadaljujemo z delom po učilnicah.

V razredih učenci v skupinah ali posamezno izdelajo svoj izdelek.

Pol ure pred zaključkom kulturnega dne se z izdelki ponovno zberemo v prostoru, kjer je bila predstava: učenci predstavijo svoje izdelke, zgodbice ...
 
 

knjiga1

KAJ POTREBUJEMO ZA USTVARJANJE?

Razredniki posameznih razredov vzpodbudijo učence, da prinesejo v šolo pripomočke in materiale , ki jih bodo potrebovali pri izdelavi pravljičnega lika:

  • različno papirno ali plastično embalažo, plastenke, karton, blago, volno ...
  • škarje, lepilo in lepilni trak ...





  •  
     
     
     
     

    knjiga2

    Realizirani so naslednji učni cilji

    Učenci:

    • spoznajo kako nastane lutka, vsebina, predstava, zakaj in kdaj knjiga
    • ugotovijo simboliko pravljice
    • osvojijo razlike med ljudsko in sodobno pravljico in so motivirani za spoznavanje drugih pravljičnih zvrsti
    • seznanijo se z enostavnimi postopki ustvarjanja z odpadnimi materiali
    • iz odpadnih materialov ustvarijo izdelek
    • razvijajo svojo domišlijo, ročne spretnosti
    • knjiga, ki jo dobi vsak razred je motivacija za utrjevanje bralne kulture
    • oblikujejo pozitiven odnos do narave
    • samoumevno in mimogrede se naučijo, da je pridno delo lahko tudi prijetno druženje in zabava ...
     
     

    02_KULTURNI DAN OŠ VIDE PREGARC 2010 047

    Ob vsaki izvedbi Pravljice o brezi v ustvarjalnih delavnicah nastane drugačno pravljično drevesno ljudstvo.



    Za kulturni dan so na izbiro vse avtorske lutkovne pravljice Mavričnega gledališča.

    Glede teme kulturnega dneva
    upoštevamo vaše želje in skupaj, glede na vaš učni program, po dogovoru izberemo pravo vsebino.

    Učenci izdelujejo pravljični lik iz doživete predstave po svoji izbiri.
    Za ustvarjanje so zelo motivirani. Vsi pridejo do izdelka.