Potek kulturnega dneva
4-5 šolskih ur
Izbrana predstava, razgovor, ustvarjalne delavnice in zaključek.
Kulturni dan se začne zjutraj s predstavo, ki traja eno šolsko uro.
Po predstavi sledi razgovor in napoved delavnice s prikazom enostavnih načinov, kako lahko učenci iz odpadnih materialov ustvarjajo.
Po odmoru nadaljujemo z delom po učilnicah.
V razredih učenci v skupinah ali posamezno izdelajo svoj izdelek.
Pol ure pred zaključkom kulturnega dne se z izdelki ponovno zberemo v prostoru, kjer je bila predstava: učenci predstavijo svoje izdelke, zgodbice ...
Realizirani so naslednji učni cilji
Učenci:
- spoznajo kako nastane lutka, vsebina, predstava, zakaj in kdaj knjiga
- ugotovijo simboliko pravljice
- osvojijo razlike med ljudsko in sodobno pravljico in so motivirani za spoznavanje drugih pravljičnih zvrsti
- seznanijo se z enostavnimi postopki ustvarjanja z odpadnimi materiali
- iz odpadnih materialov ustvarijo izdelek
- razvijajo svojo domišlijo, ročne spretnosti
- knjiga, ki jo dobi vsak razred je motivacija za utrjevanje bralne kulture
- oblikujejo pozitiven odnos do narave
- samoumevno in mimogrede se naučijo, da je pridno delo lahko tudi prijetno druženje in zabava ...
Ob vsaki izvedbi Pravljice o brezi v ustvarjalnih delavnicah nastane drugačno pravljično drevesno ljudstvo.